20. 6. 2008

Max Payne

Na PC se mi Max dostal do pařátů velice brzy po vydání, ale na mém Celeronu 400 s Rivou TNT byl velice líný až nehratelný, takže jsem si řekl, že si jej zahraju na PS2, kde poběží plynule. Jenže doba utekla, mezitím jsem dohrál i druhý díl na PC... ale teď jsem si k tomu sednul a že to zkusim, pár misí. No. Je to skoro stejné, jako na PC, to se musí nechat. Ale to ovládání! Boha jeho. Nejenže není autoaim, ale navíc se nedá nastavit citlivost analogu (bodlo by se rozdílně pro normal a bullet time), takže hra se stává dost frustrující od začátku. Ve třetí misi jsem si na to docela zvykl, ale zase jsem si uvědomil, jak může být ta samá hra po letech zoufale nudná ;). Takže nedoporučuji, i když to není nejhorší ;). Dojmy 4/10, ale nedohrál jsem to - leč umím si to představit.

Žádné komentáře:

Okomentovat