20. 6. 2008

GTA: Vice City Stories

Jinak posledních pár dnů hraju Vice City Stories, více méně z nudy, protože to není náročný žánr... a kupodivu mne to baví (na rozdíl od Liberty City Stories, které byly více méně trapné). Vic je velkej sympaťák, i když v zásadě blbec. Příběh hry je standardní, leč co se mu musí nechat je boření tabu, co má Rockstar v malíku. Například scéna s dětskou prostitucí mne celkem překvapila, čtrnáctileté šlpaky jako zboží. Podobně tak je to první a jediné GTA, ve kterém funguje výchova mimina ;). A také rozšiřování impéria ála San Andreas je zpracováno dobře, je tady možnost brát hodně sidequest misí. Nepatřím mezi fanatické závisláky na GTA hrách, ale baví mne, možná proto jsem celkem k těmto klonům kritický, přesto VCS mne tak nějak přikovalo, asi za to může ten negr v hlavní roli. A to vše i přes dost slabou grafiku. Nejlepší je na hře bezesporu atmosféra osmdesátek - ty radio stanice plné hitů mého dětství jsou prostě super. Momentálně jsem ve dvaceti procentech hry a hodnotil bych na 6-7/10. Milé překvapení, i když to není bomba - pro období sucha je to docela ucházející titul.

Žádné komentáře:

Okomentovat