20. 6. 2008

Ghost Squad

Jinak včera večer jsem si solidně ulítnul na Ghost Squad. Cca 6 hodin v kuse, projel jsem všechny mise asi 30x a je to hustota. Level hráče mám 15, mise odemčené na 7-9 level a ta variabilita jde opravdu hodně nahoru. Ačkoliv má hra jen tři mise, zatím jsem našel v každé cca 3 unikátní cesty, čili v zásadě hovoříme o minimálně 9ti různých levelech (ovšem pokaždé se stejnou tématikou a bossem). Celkově mám odemčeno asi 80% hry, dneska budu pokračovat. Velice mne pobavily stealth mise a rozšířený hand-to-hand combat (případně knife-to-knife samo). Taky mám 4 nové obleky a 5 novýc zbraní - včetně pistole s laserovým zaměřovačem, který je normálně jen jako bonus během hry. Ten totiž vyvolá zaměřovací kurzor i v případě, že jej máte v menu vypnutý - body avšak naskakují dvojnásobně. Akorát to přebíjení a rychlost střelby. Víc si dávám záležet na headshotech, přibývající ghost body pak přidávají náboje do automatického režimu střelby, který je v některých pasážích k nezaplacení (zejména třetí mise na konci). Odemkly se mi také dva party módy - Ninja a Paradise. V tom prvním házíme shurikeny a máme unikátní hadry, v tom druhém střílíme stříkací pistolí po polonahých ženách místo teroristů. Hlavní problém ale je, že jak shurikeny tak voda podléhají gravitaci, takže trefit se na delší vzdálenost je docela těžké - ale to je party ;).

Akorát to bodování - nejlepší výkon mám cca 422000 bodů, což mne v celosvětovém žebříčku umístilo na 5023 místo ;). Nejvýše jsou lidi s milionem a půl. No, je to výzva, o tom žádná.

Jde rozhodně o nejlepší střílečku tohoto typu na Wii, MOHAH2 mu nesahá ani po kotníky a RE:UC má taky problémy udržet si pozici ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat