10. 7. 2008

Top 10 ženy v RPG hrách


Počítačové hry jsou obecně pastvou pro chlípníky heterosexuálního, ale i homosexuálního zaměření. Není divu. Možnosti virtuálního prostoru jsou neomezené, takže pixely i polgony se nafukují, mnohdy až na neúnosnou míru. Každopádně - tentokrát necháme chlípníky spát, alespoň částečně - sestavil jsem žebříček deset mých nejoblíbenějších žen z pestré rodiny RPG her. Upozorňuji, že jde o žebříček osobní - ale rozhodně se podělte o vlastní dívky a ženy v komentářích. A za druhé upozorňuji, že mi nejde jen o to vyzdvihnout sex appeal jednotlivých žen - prostě top ten bez ohledu na velikost poprsí. Mám jediné pravidlo - z každé hry či herní série pouze jedna žena. Začněme tedy:

10. Sonja She Devil


Nejpopulárnější žena z Dungeon Mastera se zaslouženě probojovala do žebříčku, byť až na poslední místo. Jde o jasný důkaz, že počet barev a rozlišení nehraje při popularitě roli. Každopádně aspekt Rudé Sonjy s tím, že tato ďábelská žínka disponuje od startu solidní bojovou statistikou a super mečem, znamená, že byla v každé partě snad každého hráče (na rozdíl od Chewbaccy aka Daroou, že?). První obrázek pochází z originálního Dungeon Mastera, druhý ze SNES verze.

9. Anonymní dívka z Perihelionu


Jestli něco vím o Perihelionu, je to úvodní obrazovka s fantastickou dívkou s ještě fantastičtějším tetováním na tváři. Jelikož jsem o hře jenom čítával a dlouho jsem se k ní nemohl dostat, stala se tato žena pro mne symbolem nedostupnosti. O jejím vlivu na mne, amigistický svět obecně a na hru samotnou se trochu rozepisuji i v recenzi, kterou vám nyní rád doporučuji.

8. Zeldy


Ha! Vzpomínáte? Původně byste mohli považovat nadpis za překlep, ale byli byste na omylu. Série Ishar (tedy nejen zde zmíněná dvojka) byla obecně studnicí na krásné a jinak významné ženy, však francouzská pečlivost pro romantiku i drama je ve hře jasně podepsaná, ale jen jedna z nich se nám rozvalila přes monitor tak, že nám vyrazila dech. Jde o Zeldy z Thorm's Island, na jejímž ladném krku visí veledůležitý náhrdelník. Ale buďte rádi, druhá kandidátka z Isharů by byla Morgula.

7. Triss Ranuncul


Rozhodování o výběru ženy ze Zaklínače nebylo snadné. Kandidátek je ve hře nepřeberně a docela dlouho jsem chtěl nahodit dryádu z druidského hájku. Nakonec jsem se, stejně jako ve hře, rozhodoval mezi Shani a Triss. Zatímco Shani nemá figuru, vlasy, smysl pro humor a vůbec je sekýrnice, zvolil jsem vybavenou Triss, která umí kouzlit, chlastat a nečumí po cizích chlapech. I když teda nechodí pro ránu daleko.

6. Fall From Grace


Bezejmenný "za svůj život", ale i za herní dobu, potká mnoho žen a mnohé z nich jsou zapamatovatelné. Volit mezi Annah, Raven a Fall from Grace nebylo snadné. Nakonec vyhrála duchovní bordelmamá, která mne se svými kněžskými kouzly nejednou vytáhla trn z paty. Její hlášky jsou sice poměrně suché, ale zase skrývá tajemství v deníku a to mne vždy přitahovalo, ostatně jako celý Planescape Torment.

5. Rose


Legend of Dragoon je moje nejoblíbenější PSX japan RPG, ať si kdo chce co chce říká. Hra je sice postižená přehráváním emocí, ale na konci hry bylo jasno. Shana je mentálně postižené dítě, kdežto Rose je dospělá žena s velkou zodpovědností a ušima. A to mi je sympatické, proto tady je.

4. Zelda


Nemohu si pomoci, ale když někoho zachraňujete ve čtrnácti regulerních dílech hry, zanechá to na vás stopu. A to nemluvím o tom, že v několika případech jsem Zeldu zachraňoval několikrát. To máme celkem.. odhaduji... asi tak třicet záchran princezny Zeldy, naposledy v Twilight Princess. Nebudeme se pouštět do polemiky, jestli ji zachraňuje pokaždé ten samý hrdina a jestli je to pokaždé ta samá Zelda, ale faktem je, že jde o moji čtvrtou nejoblíbenější ženu v RPG hrách.

3. Glamour - Dark Elfky z Lineage 2


Temní elfové jsou světově populární, ale jejich varianta v World of Warcraft se mi nelíbí (o Blood elfech nemluvě). Jestli jsem se ale kdy s nějakou elfkou sblížil, byla to moje postavička z Lineage 2. Přestože jsou možnosti editace postavičky relativně omezené, na tuhle ženskou se dá koukat pořád a když vedle sebe máte orka jako prase (nazdar Drokku), tak se skutečně cítíte v bezpečí a vychutnáváte si svoje křivky (ehm).

2. Fran


Final Fantasy. Bylo mi jasné, že jednu z těch mnoha žen tady budu muset jmenovat. Přiznám se, že nakonec jsem se uchýlil k primitivní úvaze. O které ženě z Final Fantasy se mi regulerně zdálo ve snech? Zoofilii stranou, Final Fantasy 12 na scénu - Fran je prostě über super a kdo s tím nesouhlasí, má smůlu. (A navíc je to jméno mé oblíbené postavy ze seriálu Black Books).

1. Shodan

Shodan a její palác...


Královna všech žen z RPG her má jedinou nevýhodu. Jiný, než cybersex, si s ní neužijete. Není to ale na závadu. Její vlastní personalizace je v CD verzi System Shocku vyhnaná do extrému díky špičkovému dabingu. Nemá cenu vůbec argumentovat, po "Look at you hacker" se zamiloval úplně každý. Škoda, že nás podcenila. Škoda, že ve druhém díle taky. A věčná škoda, že třetí díl asi nebude (jestli něco vyplivne EA, tak to hodlám ignorovat).

Takže to je asi tak všechno, co mám k situaci říci. Co si o tom myslíte vy?

1 komentář:

  1. Čo sa týka Triss a Shani, v jednotke by som si Triss určite nevybrala. To ona bola tá sekera, pri ktorej prísť neskoro v noci domov neprichádzalo v úvahu. Shani bola podľa mňa narozdiel od nej milá a ťažšie sa dala získať, čo mi imponovalo (plus jej scéna bola rozhodne lepšia a chcela som ju získať len som ju zazrela :D). Čo sa týka vizáže a obrázkov, mali to obe narovnak.

    ALE! Čo sa týka dvojky, tam je Triss úplne iná. Stala sa z nej absolútne milá, láskavá osôbka, ktorá pri Geraltovi naozaj stojí a to sa mi na nej páči. Aj vizuálne okrásnela ;)

    OdpovědětVymazat