2. 7. 2008

Metal Gear Online

Včera jsem si na dvě hodiny sednul k Metal Gear Online a je to opravdu čím dál víc super. Sice jsem docela lamka a dostávám na zadek, ale je to správnej mix MG akce s CS.
Velice mne pobavily "experimentální výukové" servery, kde se dají nastavit pravidla například na CQC only - a ono tam pak běhá dvanáct maníků a škrtěj se. Výborné na trénink, ale moc mi to nešlo. Ono to chycení pod krkem není úplně snadné. Každopádně tam byl dobrý zvyk, že po omráčení získal útočník bod a hned mne začal oživovat, abych si taky zahrál. Podobně tak tam jsou bitky jen na nože, jen pistole, jen Playboye...

Playboye mne tam ale docela štvou, protože si je člověk na první pohled nevšimne a paňáca se k nim automaticky na deset sekund přilepí - takže chvíli na to jsem mrtvej ;). Ale jako featurka dobrý.

No a pak ty kružby... team deathmatch, normální DM... nejvíce mne bavil speciální hon na vlajku, kdy uprotřed mapy je kachna a červený tým ji musí donést do domečku - modrý tým v tom brání, ale nemůže kachnu sebrat! Po uplynutí časového limitu nebo při smrti všech členů týmu se role otočí - ALE - pokud minulé kolo vyhrál modrý tým, je kachna nikoliv uprostřed mapy, ale blízko startu červeného týmu, aby to měl těžší.

Hrátky s omračovacím nožem jsou luxusní, jde to používat i celkem na dálku. Nevýhodou obecně je ale výdrž vojáků - do těla vydrží skoro celý zásobník a headshoty se nedělají zrovna dvakrát snadno (za chůze), ale dá se celkem dobře kempit na mnoha místech (ulice z první mise MGS4 jsou ideální). Peníze za výhry a následný výběr zbraní a jejich tuning je super, granáty fungují ideálně a obecně je to příjemně navržené - pomalejší tempo hry mi vysloveně sedí, sensitivita na 8/10 ve všech osách je příjemně přesná. Za malou vadu bych považoval, že týmové řežby mohou skončit remízou - prostě dva matche a konec - chybí třetí "rozhodující".

Celkově jsem docela nadšenej, jak se podařilo atmosféru bitev, které v single playeru sledujeme z dálky, přenést do multiplayerové zkušenosti. I když hráči nejsou obvykle sehraní. Lze použít headset nebo makra na klávesnici (nebo klasicky psát), ale pokud hráči nekomunikují, je to skoro vždycky bezmyšlenkovitá řež. Každopádně jsem narazil na pár hráčů, kteří měli tendenci chodit po dvou - po třech - a tyhle skupinky to pak jednotlivcům docela sázeli. Super kooperace. Samozřejmě gamepadem lze dělat až 16 obecných povelů, ale vyjma "Go Go Go" tam nikdo nic moc jiného neřve ;).

8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat