23. 10. 2009

Záblesk v televizi

Možná si toho někteří všimli - ve čtvrtek 22.10. jsem se objevil ve vysílání televize ČT24 - konkrétně v rubrice Ekonomika+, která byla věnovaná počítačovým hrám. Legi, který mne už jednou na obrazovku dostal, se podíval na finanční pozadí vývoje her. Mne požádal, jestli bych neřekl pár slov k problematice prodejnosti her na konzolích i PC, něco o pirátství a okrajově něco málo o hrách na sociálních sítích (mimochodem - oficiální Civilization pro Facebook zní zajímavě). Ukázal jsem nějaké konzolky a bylo to za půl hodinky sfouknuté.

Jak se posléze ukázalo, tak nebyl prostor pro můj výstup, takže jsem dostal doslova štěk o hrách na Facebooku, což je zcela mimo můj obor a trochu nechtěně jsem vyzněl trochu jako blb ;). Ale to nevadí - byl jsem v televizi skoro dvacet vteřin, takže jsem slavný ;).

Odkaz do archivu České Televize. Jsem až na konci...

1 komentář: