14. 10. 2009

Retrogamer 69


Plných deset stran magazínu je věnováno fenoménu Final Fantasy - včetně rozhovoru s Takeshu Arakawa, šéfem Final Fantasy Dissidia. Boss čísla je Albert Wesker - nevěděl jsem, že v Resident Evil 1 pro Saturna lze najít Wesker zombii. Making of Syndicate - to je mi náhodička! Perfektní souhrn nejpodstatnějších dat, včetně rozdílů mezi konzolovou a počítačovou verzí. Syndicate jsem (opět) rozehrál a dostal jsem se dál, než kdykoli předtím, takže mi to hraje do noty. Něco o tom ještě sepíšu ;). (Neúspěšný) hardware čísla - Sega Nomad - přenosný Mega Drive. Maličko mi uniká výjimečnost hry Die Hard Trilogy pro Playstation (+ Saturn a PC), že jí je věnováno vlastní Making of. Lépe působí rozhovor s Geoff Cramondem, stojícím za peckami typu Sentinel, Stunt Car Racer nbeo Formula Grand Prix. A jako perlička - tuhle akci jsem nerad minul ;).

1 komentář:

  1. hmm, final fantasy :) asi se budu muset poohlednout po skenech, to bych si rad precetl

    OdpovědětVymazat