23. 12. 2008

Co se děje v trávě?

Během svátků nemám na hraní moc času. Pořád se něco slaví, vaří nebo peče - takže jsem v jednom kole a i když se mi to zas tak moc nelíbí, musím na chvíli odložit joysticky a věnovat se rodině. Přesto mi za posledních pár dnů protklo rukama pár informací a her, takže jen telegraficky.

Zajímavá klasická point-n-click adventura pro Nintendo DS - Time Hollow - přináší poměrně nevšední příběh a zároveň další vtipnou inkarnaci magického pera aka stylus.

Age of Empires Mythologies - opět pro DS - nejsou zdaleka tak dobré, jako Civilization Revolution, ale pořád jde o slušnou tahovku, která neurazí.

Ragnarok Online - opět pro DS - mám zatím jenom v japonštině, ale i se základními znalostmi jsem pochopil, že jde o primárně singleplayer dobrodružství s identickými herními mechanismy - s možností lokálního multiplayeru pro tři hráče.

Tetris DS je skutečně definitivní verzí Tetrisu, kdykoliv jej zapnu po sebedelší pauze, blbě se mi od něj vstává.

Moje objednávka z DVDcrave.com na Nový Rok obsahuje také klasiku - Jedi Knight + Mysteries of the Sith - konečně budu mít po letech další originál. Lákají mne také další Lucasovské klasiky, jako The Dig, Sam a Max a Full Throttle. Dále jsem si objednal také 5ti diskovou Blue Ray verzi Blade Runnera, no musel jsem.

Anglicky docela umím si myslím, ale mám problémy poslouchat filmy, kde se rychle drmolí, je tam přehnaný přízvuk a hlavně málokdy stihnu pobrat všechny novo-obraty. Díky tomu prostě nepochopím polovinu žertů v Like Totaly nebo Monster od mého oblíbence Dylana Morana. Ovšem díky tomu, že Playstation 3 nepodporuje titulky ve formátu SRT (a SUB - prostě externí soubor), dívám se poslední dobou na filmy bez titulků a i když mám občas mezery, začínám se zlepšovat. Takový Dark Knight mne třeba rozsekal - nevěděl jsem, že to bude TAKHLE dobré.

Nejlevnější krb na světě si můžete koupit, pokud vlastníte XBOX 360. Za pouhých 400 Microsoft points si můžete stáhnout screensaver počítaný v reálném čase - no nekupte to! Když jsou ty Vánoce...

Mnohem lepší zprávou je, že Braid míří i na PC. Jedna z nejoriginálnějších her na XBOX Live Arcade se tak dostane mezi mnoho dalších hráčů, kteří tak mohou přestat pokukovat po konzoli - a jelikož je Braid 2D, tak i po nové grafické kartě pro své miláčky. Hra možná vyjde i pro Mac, ale "nečekaně" SONY odmítá hru koupit pro Playstation 3... Haló?

Další zapadlá hra z Amigy objevena - nádherný Rubicon musím doporučit!

Po padesáti tisících inkarnací Need for Speed série zdá se definitivně končí. No hurá, od třetího dílu to byla nuda. No ještě Porsche Unleashed šlo. Na GBA. A ještě Undergroundi celkem ušli. A kupodivu mne chvíli, opravdu krátkou chvíli bavily Most Wanted. Ale to je skutečně všechno! Asi za to může krize, protože EA decimuje počty svých zaměstnanců.

Příšerná hra Godfather má pokračování - inovativně nazvané Godfather 2. Problém je jasný - koukněte se na nejnovější screenshoty. Jsem zvědavý, jestli někdo od EA viděl Mafii 2. Ale co, alespoň už auta mají průhledná skla, že...

System Shock 3 ještě stále není! Za to Little Big Planet se dostává do obrátek - podomácku zpracované ICO je prostě bomba. Shadow of Colossus 2 / ICO 3 pořád není!

Fallout 3 se po posledním patchi na Playstation 3 hodně vylepšil. Přibyly trofeje, ale hlavně se zásadně zlepšila stabilita hry, jakož i výkyvy v rychlosti se hodně zlepšily. Hru jsem rozjel tedy po páté a "zase jinak". Baví moc!

A na závěr - zajímavý mediální experiment Crackle Comedy. Youtubí videa, délka pár minut, nahuštěný obsah, odkazy na fiktivní videoblogy, zajímavá témata. Krom luxusního životabudiče Gorgeous Tiny Chicken Machine Show opravdu doporučuji Gaytown a Long Distance Relationship. Pochybuji, že o těchto věcech budu vědět za měsíc, ale teď mne velice baví a samotná kvalita produktů mi přijde opravdu zajímavá - o tom, jak druh média ovlivňuje produkci.

P.S.:

Žádné komentáře:

Okomentovat