7. 8. 2008

Návrat z dovolené

Dovolená byla super. Načerpal jsem hodně inspirace, ale paradoxně úplně v jiném smyslu, než v duchu dovolené. Tak byl jsem tejden na Krétě se ženou a bylo to jednoznačně super (i když příští rok takhle válecí dovolenou asi chtít už nebudu). Co ale bylo mimo jiné super, že jsem se dokopal ke čtení knížek. A z nich jsem načerpal docela dost inspirace. Takže ano, byly tam krásné hory a moře, město a lidé, ale pro mne byl hlavní klid. Každopádně jsem usměrnil tok svých myšlenek.

Mým životním snem je mít vlastní gamedesignovou školu. Když to nepůjde, tak bych rád dělal počítačové hry. A když ani to nepůjde, tak bych rád udělal alespoň jednu hru. A když ani to nepůjde, tak bych rád vydal nějakou knížku o gamedesignu. Jenže tu mi nikdo nevydá bez vydání jedné nebo více her, potažmo nebudu-li mít vlastní gamedesignovou školu. Takže na to půjdu obráceně - sepíšu své myšlenky a názory na veřejnou službu a kdo chce, ať se inspiruje, debata vítána. Tím se zapíšu bez podpisu do dějin a je to vyřešené ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat