9. 11. 2009

Po GDS09

Hej, tak se to nakonec povedlo a bylo to myslím super.

Určitě šlo o mou největší akci z hlediska počtu posluchačů. Ze začátku jich tam bylo tak třicet, ale jelikož pak lidé přibývali (byť šlo v jistém smyslu o lidi čekající na přednášku po mně), tak se počet blížil tipnul bych tak šedesáti? Možná víc, možná míň, ale bylo jich více, než studentů v nějaké škole. Když se na to koukám, jako na další level, vyplývá z toho, že jsem přece jenom byl trochu nervózní. Navíc - plácnout nechtěně nějaký nesmysl před lidmi, co o hrách nic nevědí se dá přežít - ovšem tady byli lidi, kteří se ve hrách přece jenom trochu orientovali, takže jsem musel být více opatrný. Nakonec si myslím, že jsem se spíš párkrát přeřekl nebo zaškobrtl, ale nešlo o nic hrozného.


Také mne překvapilo, krom počtu lidí, že šlo o posluchače řekl bych spíše mladší. Takže nakonec jsem opravdu nemlátil prázdnou slámu, myslím, že dobrá polovina informací byla pro mnoho posluchačů když ne nová, tak určitě inspirující, takže v tomto ohledu jsem naprosto spokojený. Zvednutých obočí, nesouhlasů pískáním nebo házení židlemi se moc nekonalo.

Akce měla slušnou organizaci, dostal jsem nealko pití, kafe, bagetu a takové ty zobky tam byly všechny možné. Naopak jsem selhal trochu já, protože jsem si do notebooku nahrál starou, nedokončenou verzi přednášky. Blbec. Naštěstí tam byl internet, takže jsem si to stáhnul zde blogu - ó jak jsem prozíravý!


Ačkoliv moje přednáška měla začínat v 10:15, posunulo se to i tím, že ta předchozí nebyla řádně ukončena. Nakonec jsem hovořil bezmála hodinu, čímž jsem narušil i harmonogram následující přednášky. Mně to uteklo, jako voda, jenom jsem musel mluvit do mikrofonu a hodně pít. Lidi se myslím celkem bavili a když jsem se pak dozvěděl, že přednášku po mně měl Martin Zavřel, bývalý šéfredaktor časopisu Doupě, toho času development manager 2K Games Czech a "známý PC hater", tak jsem si říkal, že to dopadlo nejlépe, jak mohlo ;).

Po přednášce jsem si zašel na pívo k Červenému Draku, Starobrno jedenáctka, kterou jsem si zvyknul pít v Krásensku. Pokecali jsme o životě, o hrách a tak. Přítomný byl MBR, kterému tímto děkuji za oporu a průvodcovství, i když bych to asi zvládnul i sám - je dobré mít partnera. Pak přišel i Kozza, mihnul se tam i právě Martin Zavřel, tak jsme si něco málo řekli. No co si budeme namlouvat - lehká masáž ega, že někdo čte váš blog a je z branže - to potěší.


Co jsem si ale z přednášky odnesl já? No hlavní bylo zjištění, že už to nemůžu dělat zadarmo. Jistě, je tady to mesiášství, kdy člověk osvítí nějaké studenty, aby měli motivaci k rozhledu či k novému pohledu. Ale dávat to k dispozici lidem, kteří jsou přímo v oboru, strávit šest hodin v buse a všechno si platit sám - to prostě trochu člověka nakopne. Takže ode dneška končím s charitou - třikrát to stačilo.

Suma sumárum - úspěch na 100%.

Žádné komentáře:

Okomentovat