8. 7. 2009

Moje aktuální doupě

Ještě to není úplně hotové, musím vybavit pokoj plakáty a nějakou sedačkou pro hosty, také mi chybí zapojení staré televize na starší konzole, ale už teď mohu s radostí oznámit, že herní doupě dostalo fazonu a už v něm intenzivně pařím (a stříhám zase Pařádu, konečně!).


Do tohoto stolku (nekupoval jsem ho já, ale v bytě nám prostě zůstal) ještě musím zapojit Amigu - ta se bohužel do vyšupovacího nástavce na klávesnici nevejde, tak to asi o pár centimetrů přešroubuju níže. Nebo dám Amigu nahoru a dole bude jen klávesnice - ale to se mi zase blbě píše. No ještě to promyslím.

Výstavka konzolí...

... a výstavka her + archiv + "ostatní" ;).

Prostřední skříň jsem nefotil, tam je zatím jenom volant a žádné police (původně šatní skříň), tak to ještě musím dodělat.

Playstation 3 a Wii je v obýváku u LCD televize.

Máme radost!

11 komentářů:

  1. Moc pěkné :) Mimochodem co je to bílé nad GC?

    OdpovědětVymazat
  2. Hah, Ishar Trilogie, original Tomb Raider...tie mam tiez :) Ale vidim tam aj krabicovku Wacky Wheels, parada!!!

    OdpovědětVymazat
  3. No jasně, dobré hry kupuji ;). Ale tohle nejsou ještě všechny krabice... Každopádně časem některé z nich dám na zeď vedle plakátů.

    OdpovědětVymazat
  4. mas aj xbox ? rohstola

    OdpovědětVymazat
  5. Kde teď bydlíš? delosombres

    OdpovědětVymazat
  6. 2rohstola: Člověče XBOX jsem nějak nikdy neměl touhu vlastnit. V době, kdy byl zajímavý, jela naplno PS2 a nyní mám slušné PC a všechny podstatné hry z Xka (i X360) si na něm zahraju, tak jsem to zatím neřešil. Nemít PS3, tak bych měl X360.

    2delosombres: Kousek u Bráníka. Oproti Žižkovu na druhém konci Prahy, ale polepšil jsem si o tolik, že těch 10 minut navíc při cestě do centra se mi vyplatí ;).

    OdpovědětVymazat
  7. aaaa von ma gumaaaaka!! ten bych pouzil nekde jako stylovou dekoraci :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kousek? Takže předpokládám Novodvorská, Dvorce, Podolí. Kua Braník. Tam sem bydlel, když sem chodil na Preslovku. Je to tam celkem klídek a pohoda. :D delosombres

    OdpovědětVymazat
  9. 2mbr: Nejsem žádný vořezávátko! U našich mám ještě samozřejmě plusko ;). Ale potratil jsem ten 3,5mm jack kabel na nahrávání z kompu / walkmana / kazeťáku :(.

    2delosombres: Nemohu si stěžovat, proti Žižkovu jsem si polepšil o 250% a navíc je to moje, že jo ;).

    OdpovědětVymazat
  10. Sláva, blahopřeju! Konečně ve svém... znám ten pocit :-)

    OdpovědětVymazat