25. 11. 2008

Leveldesign jinak

Velice pěknou ukázku, jak lze také pracovat s designem hry můžete shlédnout v následujícím videu. Zdržuji se širšího komentáře - tohle se musí vidět - ale chválím za opravdu originální a dobře provedený nápad. Být rok 1983, okamžitě bych ty lidi najmul ;).


10 komentářů:

  1. hmm to je peknej napad. a to je nejaka existujici/budouci hra nebo jen nejakej fejk?

    OdpovědětVymazat
  2. MBR: Má jít údajně o nějakej homebrew pro PC a prej to vyjde pro XBLA, ale nehledal jsem hlouběji.

    OdpovědětVymazat
  3. uz jsem to pogooglil.

    http://iandallas.com/games/swan/

    delaj to na tom novym XNA

    http://creators.xna.com/en-US/

    coz je komunita amaterskych vyvojaru, to ted mrkvosoft vymyslel s tim novym updatem na xbox. je to vpodstate pro lidi co by chteli prezentovat svoje vytvory na XLIVE, ale neprosli by pozadavkama na ten "live arcade", kde se prezentuji spis komercni firmy.

    pokud tam budou takovyhle hry tak to bude cool :D

    OdpovědětVymazat
  4. huuuu krasny... dufam, ze to bude aj pre pc . Ked vsak pozries druhy tiez skvele, ale kua co bude cielom hry ? Dufam, ze tam budu aj nejake dvere ktore otvoris, levely s inou farbou... uvidime

    OdpovědětVymazat
  5. Člověče, být rok 1983 tak tě okamžitě přijmu jako herního novináře do Rudého práva...

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně to vidím: Revanšistická zrůda západu útočí na naše softwarové dědictví. Mírumilovný naučně-zábavní produkt "Neználek na Marsu" byl nelegálně převezen přes železnou oponu a bez svolení autorů (Kotěnočki, Nabokov) šířen. Imperialismus USA je natolik krutý ku svým občanům, že za počítačové výukovo-zábavní programy vyžaduje tvrdé dolary. Nechť "Neználek na Marsu" inspiruje sionistické vůdce k šíření lidské práce - každému dle jeho potřeb! Fuj! Jedovatá slina!

    (Docela bych rád viděl recenzi na Dooma v tomto duchu).

    (Akorát vlastně nevím, jestli to byla lichotka nebo posměšek, nevadí).

    OdpovědětVymazat
  7. Je to mysleno stejne, jako ve tvem clanku - taky mi neni jasne, zda autora urazis nebo chvalis...

    OdpovědětVymazat
  8. Aha, tak OK. Jsem trochu pod vlivem, protože dávám dohromady článek o videoherním krachu. A v té době byl takový zvyk, že kdokoli, kdo dokázal naprogramovat klon Pac Mana, dostal okamžitě pěněžitou odměnu a nabídku k trvalé spolupráci, i když těm autorům bylo třeba patnáct. V tomto kontextu jsem tedy autory tohoto dema / nápadu chtěl za sebe pochválit. Ne snad, že by na tom záleželo.

    OdpovědětVymazat
  9. No vida, tak hra nakonec vyjde pro PSN.
    http://blog.eu.playstation.com/2012/05/02/the-unfinished-swan-is-coming-to-psn/

    OdpovědětVymazat