Velice pěknou ukázku, jak lze také pracovat s designem hry můžete shlédnout v následujícím videu. Zdržuji se širšího komentáře - tohle se musí vidět - ale chválím za opravdu originální a dobře provedený nápad. Být rok 1983, okamžitě bych ty lidi najmul ;).
hmm to je peknej napad. a to je nejaka existujici/budouci hra nebo jen nejakej fejk?
OdpovědětVymazatbravo
OdpovědětVymazatMBR: Má jít údajně o nějakej homebrew pro PC a prej to vyjde pro XBLA, ale nehledal jsem hlouběji.
OdpovědětVymazatuz jsem to pogooglil.
OdpovědětVymazathttp://iandallas.com/games/swan/
delaj to na tom novym XNA
http://creators.xna.com/en-US/
coz je komunita amaterskych vyvojaru, to ted mrkvosoft vymyslel s tim novym updatem na xbox. je to vpodstate pro lidi co by chteli prezentovat svoje vytvory na XLIVE, ale neprosli by pozadavkama na ten "live arcade", kde se prezentuji spis komercni firmy.
pokud tam budou takovyhle hry tak to bude cool :D
huuuu krasny... dufam, ze to bude aj pre pc . Ked vsak pozries druhy tiez skvele, ale kua co bude cielom hry ? Dufam, ze tam budu aj nejake dvere ktore otvoris, levely s inou farbou... uvidime
OdpovědětVymazatČlověče, být rok 1983 tak tě okamžitě přijmu jako herního novináře do Rudého práva...
OdpovědětVymazatÚplně to vidím: Revanšistická zrůda západu útočí na naše softwarové dědictví. Mírumilovný naučně-zábavní produkt "Neználek na Marsu" byl nelegálně převezen přes železnou oponu a bez svolení autorů (Kotěnočki, Nabokov) šířen. Imperialismus USA je natolik krutý ku svým občanům, že za počítačové výukovo-zábavní programy vyžaduje tvrdé dolary. Nechť "Neználek na Marsu" inspiruje sionistické vůdce k šíření lidské práce - každému dle jeho potřeb! Fuj! Jedovatá slina!
OdpovědětVymazat(Docela bych rád viděl recenzi na Dooma v tomto duchu).
(Akorát vlastně nevím, jestli to byla lichotka nebo posměšek, nevadí).
Je to mysleno stejne, jako ve tvem clanku - taky mi neni jasne, zda autora urazis nebo chvalis...
OdpovědětVymazatAha, tak OK. Jsem trochu pod vlivem, protože dávám dohromady článek o videoherním krachu. A v té době byl takový zvyk, že kdokoli, kdo dokázal naprogramovat klon Pac Mana, dostal okamžitě pěněžitou odměnu a nabídku k trvalé spolupráci, i když těm autorům bylo třeba patnáct. V tomto kontextu jsem tedy autory tohoto dema / nápadu chtěl za sebe pochválit. Ne snad, že by na tom záleželo.
OdpovědětVymazatNo vida, tak hra nakonec vyjde pro PSN.
OdpovědětVymazathttp://blog.eu.playstation.com/2012/05/02/the-unfinished-swan-is-coming-to-psn/