16. 4. 2010

You have earned a Trophy

Obtain three different tattoos.

Pro ty, co náhodou nepoznali, je tady řešení ;).

10 komentářů:

  1. Pekne. Ted uz chyby jen motorka a upilovana brokovnice :)

    OdpovědětVymazat
  2. a sakra > "chybí" :ú

    OdpovědětVymazat
  3. Na ja, jak hraju Lost and Damned, tak ta brokovka s motorkou je pomalu nutnost ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Dve takovy rozdilny tetovani pod sebou? Ja ti nevim. Resp. vim, ale nic nerikam ;-). Jen se zeptam proc ne treba nekam na nohu nebo ja nevim? Proc takhle?

    OdpovědětVymazat
  5. Přemejšlel jsem o tom asi rok. Různý - no tak je to ze dvou her. Na ruku - je to velká plocha, která je snadno viditelná. Šlo jenom o konkrétní motiv a nakonec vyhrál DAO. Ale můžu tě uklidnit, nebudu-li v plavkách, ani si toho nevšimneš ;).

    OdpovědětVymazat
  6. Samiel says:

    Dave v plavkach :) Nektere veci by mely zustat navzdy zahalene (rouskou tajemstvi) ;D

    OdpovědětVymazat
  7. Amaterasu měla být chycená uvnitř symbolu. A další videoherní tetování (která nepochybně přijdou) by se pak mohla jakože lepit na sebe. Vytvářet si takovou jednolitou videoherní mozaiku, to by bylo super.

    OdpovědětVymazat
  8. Já vím, že bych se měl dívat jinam, ale... ty máš fakt mokrou bradavku? :)))

    OdpovědětVymazat
  9. 13_11: To bych pak měl Dragon Age přes celej bicák a to by nebylo ono. Zatím to nechci propojovat, ale v budoucnu mi asi nic nezbyde. Mám ještě cca 3 motivy, DM, MGS, Amiga ;).

    Anonym: Koukej jinam! ;) Ale asi jsem se při mytí kérky pocákal ;).

    OdpovědětVymazat