15. 9. 2009

It's Wariotime!

Úplnou náhodou jsem se připletl do natáčení pro Level TV, kde mne Hrabě Nula požádal, jestli bych se nezúčastnil akce "Třináctá komnata - Mario" a to v roli Waria. Celá moje účast byla asi na hodinu, dohromady jsem poskytl asi jen minutu záběrů, ale musím říct, že jsem to čekal mnohem horší. Těch pár stránek scénáře, co jsem si listoval, byly celkem čtivé. Jádro komiky ale vychází zejména z toho, že se relativně dospělí lidé vůbec rozhodnou navléknout se do montérek a tropit před kamerou blbosti. Jaký bude výsledek - netuším.

Do role Waria jsem byl pasován asi proto, že jsem vyžraný gulášem a tedy velice tlustý - přesto jsem na place ještě břicho co nejvíce nafukoval, abych udělal v roli maximální dojem. Jinak jsem se ale moc nepodobal, nebyl čas na rekvizity typu černý knír a obočí. Stejně tak oblečení bylo jednoduché a bez jakéhokoliv loga výrazného "W" - měl jsem jen fialové montérky, žlutou čepici, žlutou mikinu a bílé rukavice. To ale nevadilo, v rámci symbolů to je naprosto dostatečné.

Přikládám tedy několik fotografií z akce. Maria nemohli vybrat lepšího myslím (Lomoz), jiné herce jsem bohužel neviděl. Takže tady prosím něco málo:




3 komentáře: