Před nějakým tím časem jsem se snažil naznačit, jak bych si představoval využití fenoménu Blade Runner v počítačové hře. Ať už jsem uvažoval jakkoli, součástí vize je sugestivní grafické zpracování, pochopitelně plně trojrozměrné. Určitý náznak udělala adventura z roku 1997, ale teprve nyní musím konstatovat, že jsme došli z hlediska technologie a designu tam, kam Blade Runner potřebuje dojít. Jediný návrh na změnu - aplikovat filtry "zhoršující" kvalitu obrazu na úroveň filmového pásu. Ale udělat nějakou first-person hru v tomto stylu, asi bych dlouho nemusel hrát nic jiného. Luxusně odvedená práce v rámci projektu "realizuj filmovou scénu pomocí CryEngine 2". Gratulki!
Zcela souhlasím. Přidat filtřík a je to ideální.
OdpovědětVymazatModri uz vedi :)
OdpovědětVymazatto sa aj hybe ? ja som asi slepy, ale nasiel som iba obrazky, neni aspon Ytube ?
OdpovědětVymazatPodle mne je to statická scéna v Cryengine2. Asi to nebude určené pro interaktivitu.
OdpovědětVymazatvypada to lahodne
OdpovědětVymazat