3. 6. 2010

Pozvánka na Amiga Worms Party


Vážení přátelé, od pátku 16:00 do neděle cca 12:00 se ve Vraném nad Vltavou v Papírnách koná Amiga Worms party. Chcete-li se podívat na krásné staré stroje, zahrát si, pokecat a všelijak jinak se pobavit, jste srdečně vítáni! Amigu s sebou brát nemusíte, bude jich tam dost ;).

Po příjezdu do Vraného je to po pravé straně - velký objekt na kraji vesnice, nejde to minout.


UPOZORNĚNÍ: Cesta ze Zbraslavi do Vraného je celkem úzká a bohužel je plná cyklistických sebevrahů. Jeďte prosím pomalu a ignorujte čuráky, co tam jezdí kilo za hodinu. Ty dva kilometry snad zvládnete jet padesátkou, i když ofiko se smí víc. Neriskujte.

Těším se na kohokoli!

8 komentářů:

  1. Zní to lákavě, šel by více přiblížit program? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Heh, až nedávno mi došlo, že i já jsem jeden z těch sebevrahů ;) Několikrát jsem tam jel před nějakým rokem jel, ale šířku cesty si nejsem schopen vybavit

    OdpovědětVymazat
  3. 2Micro: No prostě se sejde banda lidí, na stoly se dá desítka Amig a bude se pařit a popíjet pivo ;).

    OdpovědětVymazat
  4. dobře, pravděpodobně se nenechám dvakrát ukecávat ... :D

    OdpovědětVymazat
  5. BYLA TO NAPROSTÁ PARÁDA! Díky všem za účast!

    OdpovědětVymazat
  6. nemohu jinak než souhlasit s Dejvem, prostě dokonalost, DÍKY za organizaci

    OdpovědětVymazat
  7. Jáj škoda, že jsem to přečet laž teď, na Amigu 500 mám kupu hezkých vzpomínek :)

    Začínám tenhle blog sledovat.

    OdpovědětVymazat