13. 11. 2016

MHGEN Hunt & Tell

Před pár lety jsem chtěl udělat herní seriál, vycházející z japonské televizní produkce GameCenterCX, čili že bych já a mí známí bourali nějaké herní rekordy nebo dělali prostě s hrami věci, které nám přišly zábavné (jako třeba hraní Portalu ve dvou - klávesnice + myš). Nedopadlo to moc slavně, v archivu mám všechny záznamy, ale krom kousku "rekordu" v Donkey Kongovi, psychedelického střihu Dooma a později nezávisle můj coolrun skrz první epizodu, se vlastně nic neudělalo. Poslední dobu jsem si ale uvědomil, že můj vlastní kanál docela disponuje obsahem, který mne baví - jsem docela pyšný na své testy doomovek pro Amigu a taky si myslím, že série vývoje Chaos Guns stojí za to. Nemám na videa žádný talent, ale baví mne o hrách mluvit. Co kdybych prostě jen mluvil o tom, jakou hru zrovna hraju? Nebylo by to vůbec nejjednodušší a časově nejméně náročné?



Přiznám se, ambice jsem měl velké. Conquest mi laskavě zapůjčil capture device pro 3DS rovnou s novým Monster Hunterem, abych natočil nějaká ta tutorialová videa. Napsal jsem si scénář, natočil pár hodin materiálu, namluvil jsem si první texty no a ... bylo to prostě moc složité. Nezbylo než snížit ze svých nároků a udělat něco, co je v mých silách. Jelikož jsem nedávno založil komunitu lovců na Facebooku, potkal jsem se s lidmi, kteří jsou v sérii naprostými nováčky (i když já s oblibou říkám, že všichni jsme nováčci jen s rozdílným hunter rankem...) a přišlo mi, že jim skutečně chybí tutorial zemitého, který by usnadnil vniknutí do problematiky.

A tak vznikla první dvě videa.




Jsem si vědom technických nedostatků (z nich mne ovšem pálí jen skutečně nízká zvuková kvalita záznamu mého skvostného hlasu). Ale obsahově mi přijde, že jsem vzhledem ke svým limitacím dal dohromady něco snad i užitečného, v našich končinách. A rád bych si z toho udělal pravidelnou součást týdenního režimu. O víkendu se tomu ty dvě hodiny pověnovat, namluvit komentář k nějakému lovu a trochu to nastříhat. Nic víc asi není ani v mých silách, takže mám vlastně velkou radost, že jsem vůbec něco udělal.

Schválně, jak dlouho mi to vydrží :).

Žádné komentáře:

Okomentovat