31. 7. 2010

Pubcast 04

Dnes již klasická situace i sestava - já, Drokk a Sauron jsme se sešli v hospodě a majíce v sobě už docela dost piva, pohodil jsem na stůl telefon se zapnutým nahráváním zvuku. Abyste to správně chápali - my se stejně do tohoto okamžiku bavili o hrách, takže i když jsem si říkal, že další pubcasty budu dělat s větším rozmyslem, přišlo mi vhodné využít situaci. Čili opět - kvalita záznamu je příšerná, na hranici poslouchatelnosti a asi ve dvou místech není rozumět pár slov (což se dá snést). Navíc to bylo poprvé a bez zkoušky, co jsem použil svůj nový telefon na tento účel a netušil jsem, jak moc kvalitní to bude. Nebylo. Celkem 100 minut našeho povídání má v telefonu pouhých 10 MB. Takže ano, je to špatné. Ale na druhou stranu - dobré je, že témata (za hlavní jsme určili Monkey Island 2 Remake, Demon's Souls a Alpha Protocol, jako bonus Bowser's Inside Story, o kterém budu psát později, až to dohraju - překvapivě skvělá hra) byla nová, byli jsme nabiti novými zážitky, o které jsme se chtěli podělit. Čtvrtý pubcast jsem ale musel trochu sestříhat na délku 97 minut. Jednak padlo několik polopileckých nesmyslů, dále jsem se pod vlivem uchýlil místy k nevhodnému vulgarismu (ale pozor - pubcast je stále předurčen pro dospělé posluchače, čili nemluvíme zrovna, jako slečinky) a rovněž jsem zcenzuroval několik spoilerů na různé témata. Ke konci padne jedna pravděpodobně lichá informace o tom, že Limbo vyjde i pro PS3 - v ten okamžik jsme ještě neměli dost informací, čili Limbo asi mimo XLive nebude - ale to jsem nevystříhával. 14,5 MB ve formátu OGG (proč ne?) - užijte si to!

3 komentáře:

  1. Bowser's Inside Story "prekvapive dobra hra"??
    Co je na tom prekvapiveho? ;) Ta hra nemohla byt spatna, nebot vychazela uz z vybornych korenu. :) Prekvapive je, ze to hrajes az ted :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za porci zábavné osvěty. Zjistil jsem že:
    -bych se měl chytnout se studem za hlavu a konečně si zahrát dlouho odkládaný Monkey Island
    -na PS který nevlastním existuje komplexní hardcore RPG které se s hráčem moc nes...
    -RDR bude nejspíš dobrá hra, ehm tedy Hra roku!
    -Alpha Protocol je hodně inovativní co se rozvoje příběhu a možností hlavní postavy týče
    -nesnažte se přeslovíčkařit Mr.Sada
    -pěkně se to poslouchá

    Darline

    OdpovědětVymazat
  3. 2Undef: No jo, nebyl čas ;). Ale je to fakt zábava!
    2atelier: Díky ;), už jsem byl docela cinknutej, normálně jsem víc slušnej.

    OdpovědětVymazat