18. 4. 2012

Legend of Grimrock - retropohled


Legend of Grimrock je perfektní hra, která jakoby propadla skrz časovou díru. "Jakoby"? Podle mne jde o regulerní trip do/z minulosti. Napadlo mne, že by bylo zajímavé podívat se na dobové magazíny, které během zlaté éry dungeonů vycházely, jak (by) se s Grimrockem vyrovnaly. Stačilo chvilku lovit v archívu a hle! Zde jsou - "původní recenze" na Legend of Grimrock, jak se na devadesátá léta sluší a patří. No, tak než dopíšu vlastní recenzi, pokochejte se čtyřmi dobovými texty.


Riki 0, 1994



Level 2, 1995



Excalibur 15, 1993

Score 2, 1994

Doufám, že jste se při čtení pobavili a brzičko již "oficiální text" nespokojeného hráče.

P.S.: Děkuji Clavenovi za pomoc se slovenským překladem.

2 komentáře:

  1. Ještě by to chtělo u Levelu a Excaliburu předělat ty původní rámečky, ale každopádně jsem se dobře bavil! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem si říkal, kdy zareaguješ na LoG, příjemně jsi mně překvapil. Fajn čtení.

    OdpovědětVymazat