tag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post8029364041666816547..comments2024-02-25T18:31:47.030+01:00Comments on Herní snob: Vodní cesty jako téma - podruhédavesadehttp://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-31436228242268575292010-03-30T08:15:51.505+02:002010-03-30T08:15:51.505+02:00Pohled zvrchu, lodě z obou stran (přičemž složitěj...Pohled zvrchu, lodě z obou stran (přičemž složitější úrovně mohou mít více komor o různých velikostech). Hráč bude klikat na přibývající lodě (a to ať už aktivuje pohyb DO komory, tak může kliknout na loď v komoře a vyhodit ji VEN). Samo by tam byla nějaká jednoduchá AI, která by loď zaparkovala s efektivním využitím prostoru. Druhou možností je loďě skládat ručně (včetně rotace) a řešit jen davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-91580599941063397202010-03-29T21:29:24.476+02:002010-03-29T21:29:24.476+02:00jako jo, rád, je to prima námět. S časem to je tro...jako jo, rád, je to prima námět. S časem to je trochu horší ale nějak to určitě půjde..<br />Ještě jedna možná situace - čeká ti spousta lodí a najednou přijede speciální milionářská jachta za spoustu bodů (nebo peněz), když jí pustíš přednostně. Při protekci se ale nálada ostatním lodím zhorší a ty musíš odhadnout jestli ostatní lodě stihneš odbavit tak, aby se nenasraly úplně a ty jsi neprohrálMatej Smethttps://www.blogger.com/profile/01127018205834655403noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-49391542806285245812010-03-29T11:57:31.630+02:002010-03-29T11:57:31.630+02:00Píšeš to velice dobře. Taky by šlo pracovat s časo...Píšeš to velice dobře. Taky by šlo pracovat s časovým limitem a kolik hráč "vydělá peněz". Nebo by se hrálo jen na nejvyšší score - přičemž game over by nastal v okamžiku, kdy by hráč pustil do komory loď (či více lodí), která se tam nevejde.<br /><br />Viděl bych to asi tak - udělá se 20-30 typů lodí. Budou mít svou velikost a také "náladu" - jak moc spěchá. Asi by byla davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-36826275399376789442010-03-29T11:28:24.498+02:002010-03-29T11:28:24.498+02:00s obtížností by se mohlo pracovat tak, že jednotli...s obtížností by se mohlo pracovat tak, že jednotlivé levely by byly dány skutečnými přehradami, od malých a jednoduchých až po obří a složité.Unknownhttps://www.blogger.com/profile/00379067316734673340noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-9274792989901478972010-03-29T11:27:06.924+02:002010-03-29T11:27:06.924+02:00Z toho by mohla být hezká flashovka - jediná otázk...Z toho by mohla být hezká flashovka - jediná otázka by asi byla kdy by hra končila, tj. kdy by bylo možný prohrát. Jedna možnost je příliš velké nahromadění čekajících lodí jako v tetrisu, druhá možnost - každá loď by měla "náladu" a při příliš dlouhém čekání by se rozzuřila, s tím že třeba nákladní lodě by byly trpělivější a vydržely déle čekat...Unknownhttps://www.blogger.com/profile/00379067316734673340noreply@blogger.com