tag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post5597063730572872570..comments2024-02-25T18:31:47.030+01:00Comments on Herní snob: Dungeon Master 3 - koncept 01davesadehttp://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-48612372024612188012012-11-20T09:01:19.792+01:002012-11-20T09:01:19.792+01:00Nebylo by lepší použít RTC engine místo Gamemakeru...Nebylo by lepší použít RTC engine místo Gamemakeru? Kdyžtak se mi ozvi na mail (davesade42 __at__ gmail.com) a můžeme se pobavit dál.davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-34223699747950638412012-11-19T23:44:06.993+01:002012-11-19T23:44:06.993+01:00Hra se začíná vyvíjet dobře no 100procentně potřeb...Hra se začíná vyvíjet dobře no 100procentně potřebuji více materiálu. Čeká mě mnoho práce a pokud máte nějaké nápady tak nevahejte a pište. CHtěl bych to zdokonalit co nejvíce a bylo by fajn mít přitom někoho kdo tu hru má tak rád jako já.. :-) Hrál jsem ji nejmín tisickrát a touha po dalším dobrodružství s torhamem zedem který se utká s lordem chaosem by byla velice užasná až suprová představa. Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06240218563819231545noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-45811781510586946402012-11-12T09:40:59.517+01:002012-11-12T09:40:59.517+01:00Jsem zásadně pro! Rád dodám více materiálu, kdybys...Jsem zásadně pro! Rád dodám více materiálu, kdybys chtěl - ozvi se mi na mail!davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-73447621534482903512012-11-12T01:25:30.385+01:002012-11-12T01:25:30.385+01:00No dobre sepsane a moc se mi libil vas clanek o DM...No dobre sepsane a moc se mi libil vas clanek o DM3.. Bylo by to fajn kdyby se nasel nekdo kdo by se chopil a dokoncil tuto hru ale to uz je nostalgie a nebylo by to jen tak. Mozna ze se pokusim o RE. Tak jako animator sem schopny takze animace by byla takova jako v DM2. Programaci take zvladnu takze tento sen bych se moh pokusit uskutecnit. Rozjedu nove stranky .. www.DungeonMaster3.estranky.cz Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06240218563819231545noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-7615364712815277882010-05-03T11:56:29.643+02:002010-05-03T11:56:29.643+02:00Úvahám není konec, počkej na kompletní text...
S ...Úvahám není konec, počkej na kompletní text...<br /><br />S tím čtverečkováním máš určitě pravdu - leč nevidím jinou možnost, jak zachovat Dungeon Mastera tím, čím je - když se přidržím PC platformy. I když vnitřně koncept plánuji aktuálně, rozhodně to neznamená, že půjde o hru pro masy s vysokou prodejnosti. Zachovat hardcore jádro hry je nutnost. Napadá mne analogie s Demon's Souls - ta hradavesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-86471871425963789392010-05-03T10:58:44.955+02:002010-05-03T10:58:44.955+02:00Skvělá úvaha, jen mě napadá:
Pokud by to měla být...Skvělá úvaha, jen mě napadá:<br /><br />Pokud by to měla být hra současná a aktuální, nikoli jen jakýsi relikt pro pamětníky, tak čtverečkový pohyb je off-topic (nakonec jediným důvodem tohoto systému pohybu byly hw limity tehdejšího železa). Docela obstojný engine pro 3D dungeony mělo Wizardry 8, tam by se v základních rysech mohl nový DM inspirovat. <br /><br />Myš by mohlo nahradit Wii Tomáš Novotnýhttps://www.blogger.com/profile/16593772666958887333noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-63221946860837447352010-05-02T11:31:06.254+02:002010-05-02T11:31:06.254+02:002Matej: Jak se dočteš později, každý z patnácti hr...2Matej: Jak se dočteš později, každý z patnácti hrdinů bude unikátní a bude podle toho unikátní i daný level, který budeš muset vyřešit. Každý level pak bude svět sám pro sebe s vlastními pravidly. A minimálně jeden z nich bude i fantasy stem punk, přesně dle pevnosti Skullkeep. Krom toho mám v plánu rozlehlou poušť (bude vidět na obzor a vyznej se v tom), jeskyně mi dělá jeden jeskyňář, Radim midavesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-31783646825299709512010-05-01T15:06:43.172+02:002010-05-01T15:06:43.172+02:00jakmile to nebude mit system kouzleni pres mikrofo...jakmile to nebude mit system kouzleni pres mikrofon, tak to bude stat za houvno :DsmartARThttps://www.blogger.com/profile/11033671269606687222noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-54394979496167481952010-05-01T14:31:30.534+02:002010-05-01T14:31:30.534+02:00Nádhera!
Měl bych jeden dodatek k vizuálnímu stylu...Nádhera!<br />Měl bych jeden dodatek k vizuálnímu stylu:<br />Na DM2 se mi moc líbil velmi originální (aspoň co vim) styl, který by se dal označit jako "fantasy steam-punk". Tj. stroje a přístroje, které byly zvláštní kombinací parních mechanických strojů z 19. století a sci-fi přístrojů budoucnosti s magickými fantasy účinky. Myslím že to z hlediska atmosféry i "reálné funkčnosti&Unknownhttps://www.blogger.com/profile/00379067316734673340noreply@blogger.com