tag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post2679937565993468814..comments2024-02-25T18:31:47.030+01:00Comments on Herní snob: Tomb Raider Underworlddavesadehttp://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comBlogger17125tag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-73544660760818426972009-01-18T15:43:00.000+01:002009-01-18T15:43:00.000+01:00Četl, pročpak?Četl, pročpak?davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-38804443447726148972009-01-18T12:33:00.000+01:002009-01-18T12:33:00.000+01:00Milý autore , při hraní si asi nečetl deníček, kte...Milý autore , při hraní si asi nečetl deníček, který si Lara píše , co ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-20414087703699556612008-11-26T11:00:00.000+01:002008-11-26T11:00:00.000+01:00Mnojo, akorát občas je odchýlení od reality zábavn...Mnojo, akorát občas je odchýlení od reality zábavné a jindy je trapné. Nebudu vůbec řešit, jak se ta obrovská chobotnice do prostoru dostala a čím se živí a jak to, že má tak velkou hlavu i na vzduchu... prostě něco hře odpustíš, něco tě pobaví a něco ti přijde na hlavu - zde ale musím zmínit, že hlavní moje kritika je opravdu mířená ke kontrastu s developer rozhovory - jejich řečičky VS samotná davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-12046588208401891192008-11-26T10:21:00.000+01:002008-11-26T10:21:00.000+01:00Co designer prehnal je, ze do jeskyne zateka - ze ...Co designer prehnal je, ze do jeskyne zateka - ze stropu :) Pak by se jeskyne opravdu naplnila vodou. Pokud ale budeme narazet na to, jak moc je to realne, pak se bavime o nesmyslu. Hru hraji uz cca tyden (nemam moc casu), stale me bavi a muzu ti rict, ze pokud se ti toto zda pritazene za vlasy, pak bys asi nerozdychal vsechny ostatni stale funkci mechanismy... Tato hra se ale nesnazi hrat na Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-48962178267511543682008-11-26T08:57:00.000+01:002008-11-26T08:57:00.000+01:00Viděl jsi tu jeskyni v té hře? Tam dost pochybuji,...Viděl jsi tu jeskyni v té hře? Tam dost pochybuji, že by to fungovalo tak, jako s hrnkem. Je to příliš přitažené za vlasy.davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-67764016958558313842008-11-26T08:52:00.000+01:002008-11-26T08:52:00.000+01:00Jenom takova mala pripominka ke spojenym nadobam. ...Jenom takova mala pripominka ke spojenym nadobam. Pokud vezmes hrnek a otocis ho dnem vzhuru, pak pri ponoreni do nej voda nenatece. Neco podobneho nastava u podmorske jeskyne. Je to bezny jev.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-55068655975507885982008-11-25T07:11:00.000+01:002008-11-25T07:11:00.000+01:00Heeej, někdo se mne zastal, super ;).Ale jako jo, ...Heeej, někdo se mne zastal, super ;).<BR/><BR/>Ale jako jo, i když hru nehraju, takhle na mne hra působí (přesněji řečeno praktiky současných vývojařů). Na druhou stranu je omílaný fakt, že tohle není nic nového, neobjevuji Ameriku, TR série se stala "NHL" už dávno...davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-48016928460732357992008-11-25T01:02:00.000+01:002008-11-25T01:02:00.000+01:00Aby to nepôsobilo, že Dejvov blog čítajú len fanbo...Aby to nepôsobilo, že Dejvov blog čítajú len fanboys ságy Halo (odporúčam 3x denne Thorazine, ono sa to určite zlepší) a ľudia, ktorí nad Xtou iteráciou tej istej hry nadšene zvolajú "vo to tu právě go" - <BR/><BR/>vo co tu go je to, že TR:U je dvanásťkrát videná priemerná skákačka s novým obalom. Osobne považujem sériu TR za niečo podobné, ako je séria NHL, proste značka, ktorá predáva a je Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-82242679707069765392008-11-24T13:41:00.000+01:002008-11-24T13:41:00.000+01:00Však naprosto v pořádku - i když teda se nechci tv...Však naprosto v pořádku - i když teda se nechci tvářit, že píšu "recenze", mnohdy to jsou spíš detailnější rozbory s jednoznačným zaměřením mimo hlavní proud - alespoň se o to snažím - nebo jen souhrn myšlenek v prvních dojmech.<BR/><BR/>Každopádně se nebráním diskuzi, pokud ti Halo přijde, jako nejlepší hra na světě (například), tak napiš proč si to myslíš. Aniž bychom se měli přebíjet argumentydavesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-63870578926933917112008-11-24T11:49:00.000+01:002008-11-24T11:49:00.000+01:00Souhlas s prvnim prispevkem Marcuse, uz jsem to ch...Souhlas s prvnim prispevkem Marcuse, uz jsem to chtel taky napsat.<BR/>Recenze, ktere sem dejv pise, uz nectu - nejsou pro me relevantni. Strhat halo, mirrors edge ci dalsi (TR jsem jeste nehral) jako podprumerne hry, to je nazor cloveka, ktery ma diametralne odlisny pohled na hrani a jeho nazor mi nic neda.<BR/> <BR/>Mazat tento blog z bookmarku nebudu, rad si pockam na nejaky "retro" clanek, tyOnasishttps://www.blogger.com/profile/04899317064160253280noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-34991764492078891122008-11-21T09:31:00.000+01:002008-11-21T09:31:00.000+01:00Ad propadák: Zvolil jsem toto slovo v kontextu her...Ad propadák: Zvolil jsem toto slovo v kontextu herního obsahu. Ty hry (Legend a Anniversary) mi přijdou (podobně, jako nyní Underworld), jako komerční srágory bez ambic na dobrou hru - pouze ambice na vysokou prodejnost. Nebylo tedy myšleno, že hra je prodejnostní propadák. Nenapadlo mne, že by si to mohl někdo vyložit jinak, čili omlouva za zmatení. Teď snad je jasno.<BR/><BR/>Ad Half Life: <A davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-25571811565446800862008-11-21T07:44:00.000+01:002008-11-21T07:44:00.000+01:00minitroll - Pokud se neco prodava, nemuze to byt p...minitroll - Pokud se neco prodava, nemuze to byt propadak. To je protimluv. Muze to byt "komercni sracka", ale propadak je produkt, ktery se neprodava a nedokazal na sebe vydelat. Coz neni pripad TR:L a TR:A.<BR/><BR/>Ad first next gen - tento PR zvast se objevuje jen z toho duvodu, ze hra pouziva novy engine (na stejnem pojede i Deus Ex 3). Ale to pak muzeme rici, ze pravy next gen je jakekoliv Marek Tvrdýhttps://www.blogger.com/profile/11000515633211243086noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-60301843157020782432008-11-20T18:02:00.000+01:002008-11-20T18:02:00.000+01:00Marcus de Tycho : Nemas pravdu. To ze se neco prod...Marcus de Tycho : Nemas pravdu. To ze se neco prodava, neznamena, ze to pro nekoho nemuze byt propadak. Prodejnost muze byt dukazem cehokoliv ale kvality nikoliv. Je to hodne subjektivni. Smouli diskosou je nejprodavanejsi "album" v CR vsech dob, ale..myslim si o tom svoje.<BR/><BR/>TR:U je skutecne propakovan jako first next-gen dil. Staci si o tom neco precist, nez clovek zacne bit hlavou do minitrollhttps://www.blogger.com/profile/18248453341281815276noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-74247829341332521942008-11-20T10:30:00.000+01:002008-11-20T10:30:00.000+01:00Nepřijde mi adekvátní se rozplývat nad další z řad...Nepřijde mi adekvátní se rozplývat nad další z řady komerčních her. Pokud jde o "dalšího Tomb Raidera z řady", tak nemám důvod mít z herního hlediska nijakou radost.<BR/><BR/>O komerci ve hrách jsem se rozepisoval jinde. Nemám problém se současným proudem, prostě to nemusím hrát. Ale přijdou mi komičtjší a komičtější některé chvástání autorů v developer's videích, ačkoliv je to kravina.<BR/><BR/>davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-38729536405537007582008-11-20T07:07:00.000+01:002008-11-20T07:07:00.000+01:00Jak jsi sám řekl, na hru jsi starý. Připomnělo mi ...Jak jsi sám řekl, na hru jsi starý. Připomnělo mi to klasickou větu o zákazech internetu či fanatické zakazovače porna. Jednou je tento styl oblíben, prodává se, tak se dělají další díly.<BR/><BR/>Co se NextGen systému týče, tak první hrou byl už Legend. Tudíž Underworld je až 3. hra "Další Generace". A označit vynikající Anniversary, které je předělávkou a zároveň poctou prvníhomu dílu a které Marek Tvrdýhttps://www.blogger.com/profile/11000515633211243086noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-73670682356311143992008-11-19T14:27:00.000+01:002008-11-19T14:27:00.000+01:00Samozřejmě, pro lidi tohoto typu je hra ideální, o...Samozřejmě, pro lidi tohoto typu je hra ideální, o tom není sporu.davesadehttps://www.blogger.com/profile/14885740934130926238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-853468846608461399.post-72419080902187034432008-11-19T13:37:00.000+01:002008-11-19T13:37:00.000+01:00Hmm, naprosto scestný a velmi subjektivní názor. A...Hmm, naprosto scestný a velmi subjektivní názor. Autor příspěvku je naprosto mimo, protože tato sága pokračuje tak jak má, je to stále to stejné, jen v trošku vylepšeném kabátě, ale O VO tu právě GO!! Někomu prostě nevyhovují ty roztržené pytle "úžasných" multiplayerových novinek, ty týmově "propracované" akce i RPG. Je tu prostě stále stejná sorta lidí, pro něž je tato hra určena, pro kterou bylAnonymousnoreply@blogger.com